PRZETARG NIEOGRANICZONY - Dostawa i montaż znaków drogowych oraz urządzeń ruchu drogowego w ramach realizacji I etapu zadania pn.: Remont dróg gminnych w Baborowie (ul. Szkolna, Stawowa, Róży Wiatrów, Kwiatowa)

Baborów: Dostawa i montaż znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach realizacji I etapu zadania pn:Remont dróg gminnych w Baborowie(ul. Szkolna, Stawowa, Róży Wiatrów, Kwiatowa)
Numer ogłoszenia: 448742 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baborów , ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów, woj. opolskie, tel. 0774036920, faks 077 4036928.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baborow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach realizacji I etapu zadania pn:Remont dróg gminnych w Baborowie(ul. Szkolna, Stawowa, Róży Wiatrów, Kwiatowa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż znaków drogowych (wraz ze słupkami) i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach realizacji I etapu zadania pn. Remont dróg gminnych w Baborowie (ul. Szkolna, Stawowa, Róży Wiatrów, Kwiatowa). Znaki i urządzenia bezpieczeństwa ruchu montować należy na ulicy Róży Wiatrów oraz Kwiatowej w Baborowie, zgodnie z dołączoną dokumentacją (zatwierdzony projekt zmiany organizacji ruchu). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić własny transport. Wyszczególnienie znaków: B - 20 Znak pionowy - Stop - 3 szt. P - 12 Znak poziomy - Linia bezwzględnego zatrzymania stop 2 szt. P - 16 Znak poziomy - Napis stop 2 szt. P - 4 Znak poziomy - Linia podwójna ciągła 4 szt. P - 15 Znak poziomy - Trójkąt podporządkowania 2 szt. D - 1 Znak pionowy - Droga z pierwszeństwem 2 szt. T - 6b Znak pionowy - Tabliczka wskazująca rzeczywisty przebieg drogi z pierwszeństwem przez skrzyżowanie lub układ dróg podporządkowanych 3 szt. P - 13 Znak poziomy - Linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów 2 szt. A - 11a Znak pionowy - Próg zwalniający 2 szt. T - 1 Znak pionowy - Tabliczka wskazująca odległość znaku od miejsca niebezpiecznego 2 szt. B - 33 Znak pionowy - Ograniczenie prędkości 2 szt. D - 6 Znak pionowy z systemem aktywnej informacji wizualnej - Przejście dla pieszych 2 szt. P - 25 Znak poziomy - Próg zwalniający 2 szt. A - 7 - Znak pionowy - Ustąp pierwszeństwa 1szt. P - 10 Znak poziomy - Przejście dla pieszych 1 szt. Progi zwalniające 2 szt. Punktowe elementy odblaskowe Znaki i urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181, z późn. zm.), zwłaszcza pod względem wielkości i wymiarów, widoczności znaków, barwy i odblaskowości..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielanie zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.92.84.72-7, 34.92.84.60-0, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 600 zł (słownie: sześćset złotych 00/100 zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie zadań z zakresu dostawy lub montażu znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu zamówienia o wartości 25 000 zł, w tym co najmniej jedno o wartości 5 000 zł; Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie oraz terminowo.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40.000,00zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające, że usługi lub dostawy , o których mowa w dziale X pkt 2b SIWZ zostały wykonane, lub są wykonywane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi. 2. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. w zakresie wysokości wynagrodzenia w ujęciu brutto gdy nastąpi zmiana stawki i kwoty podatku od towarów i usług (VAT), w przypadku wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2. w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 umowy:. a) nie będzie leżeć w interesie Zamawiającego, o okres umożliwiający osiągnięcie interesu przez Zamawiającego, b) jest niemożliwe wskutek działania siły wyższej, o okres działania siły wyższej oraz o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, c) jest niemożliwe wskutek zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych protokolarnie, o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, d) jest niemożliwe wskutek realizacji przez Wykonawcę lub inny podmiot, w drodze odrębnej umowy, dostaw, usług lub innych prac związanych z przedmiotem niniejszej umowy, o okres niezbędny do wykonania tychże prac, e) jest niemożliwe z przyczyn, za które Zamawiający ponosi odpowiedzialność, o okres trwania tychże przyczyn, f) jest niemożliwe z powodu nieprzekazania terenu, o którym mowa w § 2 ust.1 umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający albo z przyczyn, za które ani Zamawiający, ani Wykonawca nie ponoszą odpowiedzialności; g) gdy Zamawiający jednostronnie zrezygnuje z części zakresu przedmiotu umowy; 3. gdy nastąpi konieczność wykonania dostaw usług lub prac budowlanych lub innych robót w wyniku usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; w takiej sytuacji może ulec zmianie termin realizacji przedmiotu umowy, o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty w zgodzie ze zmienioną dokumentacją, a także może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy w sposób wprost proporcjonalny do zmiany przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baborow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a 48 -120 Baborów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Baborowie, ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów, pokój nr 13 (sekretariat I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania będzie współfinansowana z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II, Bezpieczeństwo Dostępność Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DOCSIWZ dostawa i montaż znaków.doc

PDFProjekt zmiany organizacji ruchu.pdf

DOCZałącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc

DOCZałącznik nr 2 - oświadczenie art. 22 PZP.doc

DOCZałącznik nr 3 - oświadczenie art. 24 PZP.doc

DOCZałącznik nr 4 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.doc

DOCZałącznik nr 5 - doświadczenie zawodowe.doc

DOCZałącznik nr 6 - wzór umowy.doc

 

 

PDFWyjaśnienia do treści SIWZ.pdf

 


 

 

 

  • Opublikował: Edyta Piasna, data publikacji: 04-11-2013 16:55
  • Modyfikował: Artur Czechowicz, data modyfikacji: 08-11-2013 13:34
  • Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Baborowie
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Edyta Piasna
  • Data wytworzenia: 04-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 1859
  • Link do strony: http://baborow.pl/1612/przetarg_nieograniczony_dostawa_i_montaz_znakow_drogowych_oraz_urzadzen_ruchu_drogowego_w_ramach_realizacji_i_etapu_zadania_pn_remont_drog_gminnych_w_baborowie_ul_szkolna_stawowa_rozy_wiatrow_kwiatowa.html
  • Opublikował: Edyta Piasna, data publikacji: 04-11-2013 16:55
  • Modyfikował: Artur Czechowicz, data modyfikacji: 08-11-2013 13:34
  • Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Baborowie
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Edyta Piasna
  • Data wytworzenia: 04-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 1859
  • Link do strony: http://baborow.pl/1612/przetarg_nieograniczony_dostawa_i_montaz_znakow_drogowych_oraz_urzadzen_ruchu_drogowego_w_ramach_realizacji_i_etapu_zadania_pn_remont_drog_gminnych_w_baborowie_ul_szkolna_stawowa_rozy_wiatrow_kwiatowa.html
  • Data publikacji: 04-11-2013 16:55 przez: Edyta Piasna
  • Data modyfikacji: 08-11-2013 13:34 przez: Artur Czechowicz
  • Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Baborowie
  • Wytworzył lub za treść odpowiada: Edyta Piasna
  • Data wytworzenia: 04-11-2013
  • Ilość wyświetleń: 1859
Rozwiń rejestr zmian plików
Rozwiń rejestr zmian strony
  •  
    08-11-2013, godz. 13:34:14
    Modyfikacja strony przez: Artur Czechowicz
  •  
    08-11-2013, godz. 13:33:51
    Modyfikacja strony przez: Artur Czechowicz
  •  
    08-11-2013, godz. 13:31:12
    Modyfikacja strony przez: Edyta Piasna
  •  
    05-11-2013, godz. 07:44:10
    Modyfikacja strony przez: Artur Czechowicz
  •  
    04-11-2013, godz. 17:00:31
    Modyfikacja strony przez: Artur Czechowicz
  •  
    04-11-2013, godz. 16:55:59
    Modyfikacja strony przez: Edyta Piasna
Dane adresowe:

Gmina Baborów
48-120 Baborów
ul. Dąbrowszczaków 2a

 

tel.: 77 40 369 20-21
fax: 77 40 369 28
e-mail: um@baborow.pl