wersja
mobilna
PL EN DE CZ

STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „PŁASKOWYŻ DOBREJ ZIEMI”

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

 

Wymagania konieczne

Wymagania pożądane

1.Wykształcenie : co najmniej średnie

1. Kierunki: ekonomiczny, administracyjny

2. Znajomość obsługi komputera; Word, Exel, PowerPoint, Internet

3. Doświadczenie zawodowe: 6 m-cy

2. Umiejętność tworzenia dokumentów, prowadzenia danych

3. Zatrudnienie lub staż na stanowisku w JST

4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie

4.Znajomość zagadnień wynikających z PROW 2007-2013 i podejścia LEADER w stopniu pozwalającym na profesjonalną obsługę organów LGD i beneficjentów

5. Dobry stan zdrowia

5.Zameldowanie na obszarze LGD

 

Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:

1.CV,

2. List motywacyjny,

3. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje konieczne,

4. Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie

5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.),

7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym pełnienie obowiązków.

Na podstawie złożonych ofert, w terminie do 14 dni od daty zakończenia naboru, Komisja Rekrutacyjna powołana przez Zarząd przeprowadzi ocenę formalną i merytoryczną złożonej dokumentacji. Osoby spełniające wszystkie wymogi będą w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która zostanie przeprowadzona w siedzibie LGD i zdecyduje o wyborze kandydata. 

Zakres obowiązków i odpowiedzialności służbowej na stanowisku
Specjalisty ds. administracyjno-biurowych Biura LGD 

  • Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Biura Stowarzyszenia,

  • Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.

  • Prowadzenie teczek akt zgodnie z ich wykazem rzeczowym,

  • Obsługa kancelaryjna Biura

  • Przygotowywanie i obsługa posiedzeń Zarządu i Rady

  • Przygotowywanie projektów uchwał, sporządzanie protokołów i sprawozdań.

  • Prowadzenie ewidencji uchwał Zarządu Stowarzyszenia i uchwał Rady Programowej i Walnego Zebrania Członków,

  • Prowadzenie archiwum Stowarzyszenia,

  • Prowadzenie spraw związanych z techniczną realizacją projektów stanowiących przedmiot działalności Stowarzyszenia.

  • Systematyczne kontakty z instytucjami zarządzającymi programami pomocowymi,

  • Załatwianie spraw związanych z bhp,

  • Obsługa posiedzeń organów Stowarzyszenia

  • Udział w sporządzaniu inwentaryzacji majątku Stowarzyszenia,

  • Przestrzeganie Ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy o ochronie danych osobowych.

  • Sumienne i terminowe wykonywanie zadań w ramach pracy Biura, jak również zachowanie tajemnicy służbowej.

  • Pełnienie zastępstwa: w sprawach Stowarzyszenia pod nieobecność: Specjalisty ds. monitoringu i promocji

  • Prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb funkcjonowania Biura LGD oraz wykonywanie bieżących poleceń przełożonego nie wynikających z zakresu zadań i czynności.

  • Na zajmowanym stanowisku pracownik ponosi odpowiedzialność służbową za terminowe oraz prawidłowe pod względem merytoryczno-formalno-prawnym załatwianie spraw i wykonywanie poleceń.

  • Jest zobowiązany do przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w myśl art.211 Kodeksu Pracy.

  • W ramach wykonywanych czynności pracownik zobowiązany jest do prowadzenia teczek korespondencyjnych wg rzeczowego wykazu akt i zgodnie z instrukcją kancelaryjną

  • Na zajmowanym stanowisku pracownik zostaje podporządkowany Kierownikowi Biura Stowarzyszenia LGD.

 

 Zarząd Stowarzyszenia

Lokalna Grupa Działania

„Płaskowyż Dobrej Ziemi”

 

Szukaj na stronie
Tagi wyszukiwania:
bip  firm  ok  katalog  str  wyloguj  s  a  chroniona  test
Przewodnik po urzędzie: