BURMISTRZ GMINY BABORÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ? URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W BABOROWIE Z SIEDZIBĄ W BABOROWIE PRZY UL. DĄBROWSZCZAKÓW 2A REFERENT DS. KADR I ORGANIZACJI 3/4 ETATU

Burmistrz Gminy Baborów
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Baborowie z siedzibą
w Baborowie przy ul. Dąbrowszczaków 2a
referent ds. kadr i organizacji : – 3/4 etatu.

 

Wymagania niezbędne:

    1. wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku ,

    2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

    3. znajomość prawa administracyjnego,

    4. znajomość prawa pracy,

    5. znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,

    6. stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków,

    7. umiejętność korzystania z przepisów prawa,

    8. umiejętność obsługi komputera (System operacyjny Windows + Pakiet biurowy Office) i urządzeń biurowych;

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania w zakresie:

    1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.);

    2. ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (Dz. U. Nr 24, poz. 141, tekst jednolity z dnia 23 grudnia 1997r. Dz. U. 1998, Nr 21, poz. 94 ze zm.)

    3. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.);

  2. otwartość na podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie posiadanych umiejętności;

  3. podstawowa wiedza z zakresu działania gminy oraz funkcjonowania urzędu;

  4. umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność;

  5. obsługa mediów elektronicznych;

  6. mile widziany staż na podobnym stanowisku w administracji publicznej;

  7. prawo jazdy kat. B.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku d/s kadr i organizacji:

  1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu.

  2. Udział i obsługa komisji do spraw naboru pracowników.

  3. Przygotowywanie zakresów czynności i angaży.

  4. Prowadzenie kart urlopowych.

  5. Prowadzenie dokumentacji narad pracowniczych.

  6. Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych pracowników.

  7. Dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę pracowników samorządowych, pracowników obsługi udzielaniem urlopów i zwolnień z pracy, nagradzaniem, wyróżnianiem oraz karaniem pracowników.

  8. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu zaszeregowania, awansowania, odwoływania kierowników i zastępców jednostek organizacyjnych.

  9. Opracowywanie na zlecenie Burmistrza wniosków dotyczących nagradzania i karania pracowników samorządowych.

  10. Prowadzenie spraw, ewidencji związanych z dyscypliną pracy.

  11. Zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowniczych (dodatki za wysługę lat, nagrody jubileuszowe oraz inne nagrody i wyróżnienia).

  12. Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem pracowników, organizowanie szkolenia, (kursy itp.)

  13. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych (dot. zatrudnienia i czasu pracy).

  14. Prowadzenie ewidencji wpisów w legitymacjach ubezpieczeniowych, aktach osobowych dot. ubezpieczenia i zatrudnienia.

  15. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bhp oraz p.poż w Urzędzie.

  16. Prowadzenie dokumentacji związanej z testamentami.

  17. Przygotowywanie i rejestrowanie upoważnień Burmistrza dla pracowników Urzędu do wydawania decyzji w sprawach indywidualnych.

  18. Planowanie i realizacja wydatków osobowych i rzeczowych administracji.

  19. Prowadzenie spraw związanych z zachowaniem porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie.

  20. Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie spraw osobowych, przygotowanie materiałów i wniosków do Burmistrza.

  21. Wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie spraw kadrowych na polecenie Burmistrza.

  22. Przygotowywanie projektu budżetu z zakresu administracji.

  23. Planowanie wydatków budżetowych związanych z realizacją przydzielonych zadań, rozliczanie wydatków.

  24. Planowanie zadań rzeczowych i wydatków finansowych w zakresie administracji – Urzędu.

  25. Bieżące śledzenie wykonania planowych zadań w celu zapewnienia ich pełnej realizacji – współpraca w tym zakresie ze Skarbnikiem Gminy

  26. Prowadzenie spraw dotyczących umów przedwstępnych oraz praktyk studenckich i podyplomowych studentów i uczniów szkół średnich.

  27. Prowadzenie innych spraw pracowniczych wynikających z kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.

  28. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy:

  1. zatrudniania pracowników skierowanych w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych,

  2. nadzór nad skierowanymi osobami do odbycia stażu,

  3. opracowywanie wniosków o organizacje w/w prac.

  1. Prowadzenie spraw związanych z prenumeratą i zamówieniem innych wydawnictw urzędowych .

  2. Zamawianie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i tablic.

  3. Realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.

  4. Gospodarka środkami rzeczowymi;

- zaopatrzenie w materiały biurowe,

- zamówienie druków i formularzy,

- zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne.

  1. Zakup inwentarza ruchomego i pomocy biurowych.

  2. Nadzór nad ochroną mienia społecznego oraz utrzymanie czystości i porządku w obiektach Urzędu.

  3. Prowadzenie spraw promocji Gminy.

  4. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z powierzonego zakresu obowiązków.

  5. Organizowanie wyborów samorządowych, prezydenckich, do Sejmu i Senatu oraz referendów w zakresie przewidzianym Ustawami szczegółowymi,

  6. Prowadzenie raportów dyspozytorskich oraz wydawanie i rozliczanie kart drogowych dla samochodów służbowych.

  7. Zlecanie wszystkich usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu.

  8. Prowadzenia spraw o udzielenie dotacji w zakresie rozwoju sportu podmiotom nie zaliczanych do sektora finansów publicznych w tym: ogłoszenie naboru, udział w pracach komisji do rozpatrywania ofert, przechowywanie dokumentacji, sporządzanie umów z klubami o dotację oraz jej realizację.

 

Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny,

    2. życiorys – curriculum vitae,

    3. kserokopie świadectw pracy,

    4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, opinie, referencje,

    6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub kserokopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z KRK,

    7. oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydata,

    8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,

    9. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości obowiązku publikacji w BIP danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”

 

Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie jest dostępny w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a oraz na stronie internetowej http://bip.baborow.pl/.

 

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów w terminie do 14 stycznia 2013r. do godz. 9.00.

 

Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do I etapu naboru jest złożenie wszystkich wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem; Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. kadr i organizacji”.

 

II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze odbędzie się również dnia 14 stycznia 2013r. o godz. 10.00.

 

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883, tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych oraz  ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”

 

 

Osoba zatrudniona w wyniku naboru na stanowisko referent ds. kadr i organizacji zobowiązana będzie przedłożyć oryginał aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

 

DOCkwestionariusz osobowy.doc

  DOCoświadczenie o prawach publicznych i niekaralnośći.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Baborów
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Janusz Pruszowski
Data wytworzenia: 2012-01-04

 

  • Opublikował: Administrator BIP BIP, data publikacji: 04-01-2013 15:39
  • Data wytworzenia: 04-01-2013
  • Ilość wyświetleń: 2561
  • Link do strony: http://baborow.pl/794/burmistrz_gminy_baborow_oglasza_nabor_na_wolne_stanowisko_pracy_urzednicze_w_urzedzie_miejskim_w_baborowie_z_siedziba_w_baborowie_przy_ul_dabrowszczakow_2a_referent_ds_kadr_i_organizacji_34_etatu.html
  • Opublikował: Administrator BIP BIP, data publikacji: 04-01-2013 15:39
  • Data wytworzenia: 04-01-2013
  • Ilość wyświetleń: 2561
  • Link do strony: http://baborow.pl/794/burmistrz_gminy_baborow_oglasza_nabor_na_wolne_stanowisko_pracy_urzednicze_w_urzedzie_miejskim_w_baborowie_z_siedziba_w_baborowie_przy_ul_dabrowszczakow_2a_referent_ds_kadr_i_organizacji_34_etatu.html
  • Data publikacji: 04-01-2013 15:39 przez: Administrator BIP BIP
  • Data wytworzenia: 04-01-2013
  • Ilość wyświetleń: 2561
Rozwiń rejestr zmian plików
Dane adresowe:

Gmina Baborów
48-120 Baborów
ul. Ratuszowa 2a

 

tel.: 77 40 369 20-21
fax: 77 40 369 28
e-mail: um@baborow.pl