STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „PŁASKOWYŻ DOBREJ ZIEMI”
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Wymagania konieczne |
Wymagania pożądane |
1.Wykształcenie : co najmniej średnie |
1. Kierunki: ekonomiczny, administracyjny |
2. Znajomość obsługi komputera; Word, Exel, PowerPoint, Internet 3. Doświadczenie zawodowe: 6 m-cy |
2. Umiejętność tworzenia dokumentów, prowadzenia danych 3. Zatrudnienie lub staż na stanowisku w JST |
4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie |
4.Znajomość zagadnień wynikających z PROW 2007-2013 i podejścia LEADER w stopniu pozwalającym na profesjonalną obsługę organów LGD i beneficjentów |
5. Dobry stan zdrowia |
5.Zameldowanie na obszarze LGD |
Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1.CV,
2. List motywacyjny,
3. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje konieczne,
4. Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.),
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym pełnienie obowiązków.
Na podstawie złożonych ofert, w terminie do 14 dni od daty zakończenia naboru, Komisja Rekrutacyjna powołana przez Zarząd przeprowadzi ocenę formalną i merytoryczną złożonej dokumentacji. Osoby spełniające wszystkie wymogi będą w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która zostanie przeprowadzona w siedzibie LGD i zdecyduje o wyborze kandydata.
Zakres obowiązków i odpowiedzialności służbowej na stanowisku
Specjalisty ds. administracyjno-biurowych Biura LGD
-
Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Biura Stowarzyszenia,
-
Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
-
Prowadzenie teczek akt zgodnie z ich wykazem rzeczowym,
-
Obsługa kancelaryjna Biura
-
Przygotowywanie i obsługa posiedzeń Zarządu i Rady
-
Przygotowywanie projektów uchwał, sporządzanie protokołów i sprawozdań.
-
Prowadzenie ewidencji uchwał Zarządu Stowarzyszenia i uchwał Rady Programowej i Walnego Zebrania Członków,
-
Prowadzenie archiwum Stowarzyszenia,
-
Prowadzenie spraw związanych z techniczną realizacją projektów stanowiących przedmiot działalności Stowarzyszenia.
-
Systematyczne kontakty z instytucjami zarządzającymi programami pomocowymi,
-
Załatwianie spraw związanych z bhp,
-
Obsługa posiedzeń organów Stowarzyszenia
-
Udział w sporządzaniu inwentaryzacji majątku Stowarzyszenia,
-
Przestrzeganie Ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy o ochronie danych osobowych.
-
Sumienne i terminowe wykonywanie zadań w ramach pracy Biura, jak również zachowanie tajemnicy służbowej.
-
Pełnienie zastępstwa: w sprawach Stowarzyszenia pod nieobecność: Specjalisty ds. monitoringu i promocji
-
Prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb funkcjonowania Biura LGD oraz wykonywanie bieżących poleceń przełożonego nie wynikających z zakresu zadań i czynności.
-
Na zajmowanym stanowisku pracownik ponosi odpowiedzialność służbową za terminowe oraz prawidłowe pod względem merytoryczno-formalno-prawnym załatwianie spraw i wykonywanie poleceń.
-
Jest zobowiązany do przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w myśl art.211 Kodeksu Pracy.
-
W ramach wykonywanych czynności pracownik zobowiązany jest do prowadzenia teczek korespondencyjnych wg rzeczowego wykazu akt i zgodnie z instrukcją kancelaryjną
-
Na zajmowanym stanowisku pracownik zostaje podporządkowany Kierownikowi Biura Stowarzyszenia LGD.
Zarząd Stowarzyszenia
Lokalna Grupa Działania
„Płaskowyż Dobrej Ziemi”