NABÓR OFERT NA REALIZACJĘ ZADAŃ W ZAKRESIE ROZWOJU SPORTU
NA WSPARCIE REALIZACJĘ ZADANIA.
1.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki nożnej w klasie rozgrywkowej trampkarzy prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Nożnej lub jednostki mu podległe .
(maksymalna kwota wsparcia 2.200 zł)
2.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki nożnej w klasie „A” juniorów prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Nożnej lub jednostki mu podległe.
(maksymalna kwota wsparcia 3.000 zł)
3.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki nożnej w II lidze wojewódzkiej juniorów prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Nożnej lub jednostki mu podległe.
(maksymalna kwota wsparcia 7.200 zł)
4.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki nożnej w klasie „C” seniorów prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Nożnej lub jednostki mu podległe.
(maksymalna kwota wsparcia 5900 zł)
5.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki nożnej w klasie „B” seniorów prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Nożnej lub jednostki mu podległe.
(maksymalna kwota wsparcia 11.900 zł)
6.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki nożnej w klasie „A” seniorów prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Nożnej lub jednostki mu podległe.
(maksymalna kwota wsparcia 17.600 zł)
7.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki siatkowej w klasie wojewódzkiej juniorów prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Siatkowej lub jednostki mu podległe.
( maksymalna kwota wsparcia 4.400 zł)
8.Udział klubów sportowych w rozgrywkach piłki siatkowej w III lidze prowadzonych przez Opolski Związek Piłki Siatkowej lub jednostki mu podległe.
9.Udział klubów sportowych w rozgrywkach badmintona prowadzonych przez Opolski Związek Badmintona lub jednostki mu podległe.
II. KRYTERIA PRZYZNAWANIA WSPARCIA :
1) Merytoryczna wartość oferty i jej zgodność z celami zadania.
2) Wysokość środków własnych, w tym pracy wolontariuszy, zadeklarowanych w realizację zadania na podstawie podpisanych umów.
3) Prawidłowe i terminowe rozliczenie dotacji otrzymanych z budżetu Gminy Baborów na realizację zadań publicznych w roku 2007.
4) Ocena możliwości realizacji zadania przez oferenta przy uwzględnieniu jego doświadczenia, realności wykonania zadania, posiadanych zasobów ludzkich i bazy materialnej.
III. WYDATKI, KTÓRE MOGĄ BYĆ POKRYWANE DOTACJI
1. Delegacje sędziowskie wg obowiązujących stawek w danej dyscyplinie sportu
2. Koszty transportu- do 3,5 zł brutto za 1 km , w przypadku wynajmowania środków transportu
- lista kosztów dojazdu (max. 15 osób na liście ), koszt dojazdu
wg.. PKS w danym okresie rozliczeniowym
3. Zakup sprzętu sportowego niezbędnego do wykonania zadania
4. Bieżące utrzymanie obiektów sportowych5. Wynagrodzenie szkoleniowców (pod warunkiem posiadania uprawnień instruktorskich lub trenerskich w danej dyscyplinie sportu
- max. 8 godz./tygodniowo
- max. 10 zł brutto/godz.
Wynagrodzenie roczne szkoleniowców nie może przekroczyć 1,5 krotności przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego w sektorze przedsiębiorstw ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu statystycznego za poprzedni rok
6. Opłaty licencjacie i startowe
8.Ubezpieczenie zawodników
9. Zakup niezbędnych materiałów i usług do realizacji zadania:
- zakup środków czystości
- zakup środków medycznych
- zakup napojów
10 Wynajem obiektów sportowych w przypadku nie posiadania własnej bazy sportowej
11 Obsługę księgową prowadzonego zadania
IV. TERMIN I WARUNKI SKŁADANIA OFERT.
1) Oferty należy złożyć w Gminnym Zespole Oświaty, Kultury i Sportu w Baborowie ul. Rynek 17, pokój nr 2 (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08 lutego 2008 r.
2) Wzór oferty jest zgodny z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki społecznej z dnia 7 grudnia 2005 r (Dz.U.z 2005 r nr 264 poz.2207) Oferty złożone na innych drukach, niekompletne, niepoprawnie wypełnione lub złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Druki ofert można pobrać w Gminnym Zespole Oświaty, Kultury i Sportu w Baborowie ul. Rynek 17, pokój nr 12 (II piętro).
3) Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji czy też inne dokumenty potwierdzające status prawny wnioskodawcy
- wykaz osób reprezentujących klub sportowy
- potwierdzone przez właściwy Związek Sportowy listy zawodników biorących udział we współzawodnictwie sportowym
- potwierdzoną przez organ kontrolny informację o prawidłowym rozliczeniu dotacji przyznanych w roku 2007 ( nie dotyczy klubów, które nie korzystały z dotacji pochodzących z budżetu Gminy w roku 2007)
- kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia trenerskie lub instruktorskie szkoleniowców z ich pisemną zgodą na podjęcie pracy
- tytuł prawny lub uprawnienie do korzystania z bazy materialnej niezbędnej do wykonania zadania
V. TERMIN I TRYB WYBORU OFERT
1.W celu oceny złożonych ofert powołuje się Komisję w składzie:
- Bogumiła Czekańska
- Tomasz Krupa
- Grzegorz Hanusek
która zaopiniuje złożone oferty w terminie do 14 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. Komisja ma prawo wezwania oferenta do złożenia wyjaśnień związanych ze złożoną ofertą.
2.Po zapoznaniu się z opinią Komisji, Burmistrz Gminy Baborów udziela dotacji na wsparcie zadań publicznych w zakresie sportu kwalifikowanego dokonując wyboru wniosków najlepiej służących realizacji zadania w terminie do 7 dni od dnia otrzymania opinii .
3.Decyzja Burmistrza Gminy jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
VI. PODSTAWA UDZIELENIA WSPARCIA FINANSOWEGO
1.Podstawą udzielenia wsparcia finansowego jest umowa zawarta pomiędzy Gminą Baborów , a klubem sportowym .
2.Umowa na realizację zadania zawarta zostanie z oferentem w ciągu 14 dni od daty zatwierdzenia jej do realizacji przez Burmistrza Gminy.
Wykaz podmiotów i wysokość przyznanych im środków zamieszczony zostanie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Baborowie, Gminnego Zespołu Oświaty, Kultury i Sportu w Baborowie oraz na stronie internetowej Urzędu www.baborow.pl oraz www.gzokis-baborow.pl .